Komunikační strategie měst, obcí a regionů

Název práce: Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Autor(ka) práce: Honzík, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khendriche Trhlínová, Zuzana
Oponenti práce: Olšová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou. Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast. Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými informacemi řídit.
Klíčová slova: marketingová komunikace; komunikační strategie; značka města; průmyslové město; rozvoj města
Název práce: Communication strategy of cities, municipalities and regions
Autor(ka) práce: Honzík, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khendriche Trhlínová, Zuzana
Oponenti práce: Olšová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main subject of the thesis Communication strategy of cities, municipalities and regions is to introduce the theoretical concept of marketing communication of municipalities, cities and regions and to evaluate the role of communication in development of cities and regions. The first part of the thesis is aimed on the issue of impact of marketing communication on the development of municipalities, cities and regions in theory. The second part is aimed on evaluation of communication of the town of Lovosice with its target groups with an emphasis on residents. Within this part of the thesis there are analyzed particular components of the communication of the brand of the town of Lovosice through analysis of the town environment, analysis of perception of the town by residents by exploration among residents and analysis of particular communication channels used by the town. The town of Lovosice has not drawn up any strategy paper overaching the communication of the town, nor sufficiently secures the area by adequate staffing. The communication of the town is not effective - it lacks integrity and consistence. If the town intends to be more successfull in building its brand, it should develop strategic plan of the communication and sufficiently staff this area. The town should implement interactive communication with the residents based on the regular exchange of informations, and then to base the development activities the obtained informations.
Klíčová slova: town development; industrial town; marketing communication; communication strategy; city brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Regionální studia
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra regionálních studií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2015
Datum podání práce: 29. 1. 2016
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53193/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: