Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Název práce: | Komunikační strategie měst, obcí a regionů |
---|---|
Autor(ka) práce: | Honzík, Jiří |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Khendriche Trhlínová, Zuzana |
Oponenti práce: | Olšová, Petra |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je
představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice.
První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí,
měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením
komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na
obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace
značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání
značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů
města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující
komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou.
Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by
vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast.
Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné
výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými
informacemi řídit. |
Klíčová slova: | marketingová komunikace; komunikační strategie; značka města; průmyslové město; rozvoj města |
Název práce: | Communication strategy of cities, municipalities and regions |
---|---|
Autor(ka) práce: | Honzík, Jiří |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Khendriche Trhlínová, Zuzana |
Oponenti práce: | Olšová, Petra |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main subject of the thesis Communication strategy of cities, municipalities
and regions is to introduce the theoretical concept of marketing communication of
municipalities, cities and regions and to evaluate the role of communication in
development of cities and regions. The first part of the thesis is aimed on the issue of
impact of marketing communication on the development of municipalities, cities and
regions in theory. The second part is aimed on evaluation of communication of the town
of Lovosice with its target groups with an emphasis on residents. Within this part of the
thesis there are analyzed particular components of the communication of the brand of
the town of Lovosice through analysis of the town environment, analysis of perception
of the town by residents by exploration among residents and analysis of particular
communication channels used by the town. The town of Lovosice has not drawn up any
strategy paper overaching the communication of the town, nor sufficiently secures the
area by adequate staffing. The communication of the town is not effective - it lacks
integrity and consistence. If the town intends to be more successfull in building its
brand, it should develop strategic plan of the communication and sufficiently staff this
area. The town should implement interactive communication with the residents based
on the regular exchange of informations, and then to base the development activities the
obtained informations. |
Klíčová slova: | town development; industrial town; marketing communication; communication strategy; city brand |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomie a hospodářská správa/Regionální studia |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Národohospodářská fakulta |
Katedra: | Katedra regionálních studií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 28. 5. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 29. 1. 2016 |
Datum obhajoby: | 27. 1. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/53193/podrobnosti |