Loajalita zákazníků vybrané společnosti

Název práce: Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Čechovská, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro následující části, a to vysvětlením loajality zákazníka, segmentace a marketingového výzkumu. Čtvrtá část obsahuje rozbor a vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření trhu v praxi a návrhy na vylepšení.
Klíčová slova: Loajalita zákazníka; Marketingový výzkum; Maloobchodní segment
Název práce: Customer Loyalty to the Selected Company
Autor(ka) práce: Čechovská, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the relationship between customer and the company dm drogerie markt lnc. in the Czech Republic, to define his loyalty and to propose improvements in marketing communication. The proposals are based on theoretical foundations and on the data obtained from an own questionnaire survey. The thesis is divided into four main parts. The first three parts include the theory needed for the practical section by explaining customer loyalty, segmentation and marketing research. The fourth part contains an analysis and evaluation of the results of the survey and suggestions for improvements.
Klíčová slova: Marketing Research; Customer Loyalty; Retail Segment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2015
Datum podání práce: 18. 12. 2015
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51077/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: