Event Marketing a jeho využití v praxi
Název práce: | Event Marketing a jeho využití v praxi |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nadrchalová, Valérie |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Průša, Přemysl |
Oponenti práce: | Postler, Milan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace: event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice roste. Cílem této práce je seznámit čtenáře s pojmem event marketing a charakterizovat jeho využití.
V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň tvoří definice event marketingu, charakteristika event marketingu v rámci komunikačního mixu, interakce event marketingu s ostatními nástroji komunikačního mixu. V teoretické části dále popisuji plánování event marketingové strategie a komentuji budoucnost event marketingu. V praktické části charakterizuji profil společnosti Opilý jabko, provádím situační analýzu na základě které, navrhuji vhodnou event marketingovou kampaň. Metodicky vycházím z rozhovorů se společníky firmy a nakonec tyto výsledky doplňuji vlastními znalostmi a zkušenostmi. V závěru konstatuji, jaký typ eventu bych volila a jakých důvodů. |
Klíčová slova: | event; event marketing; marketing |
Název práce: | Event Marketing and Its Application in Practice |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nadrchalová, Valérie |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Průša, Přemysl |
Oponenti práce: | Postler, Milan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor thesis deals with one of the new tool of marketing communication: event marketing, whose importance is currently growing not only abroad but also in the Czech Republic. The aim of the thesis is to introduce the concept of event marketing and characterize its usage.
The first part is devoted to theoretical introduction of the topic event marketing. Its main focus is on a definition of event marketing, event marketing characteristics in the communication mix, event marketing interactions with other tools of communication mix. In the theoretical part I describe planning event marketing strategy and comment the possible future of event marketing. In the practical part I characterize the company profile Opilý jabko, doing situational analysis on its basis I suggest a suitable event marketing campaign. Methodically I come from interviews with the firm companions and eventually these results are complemented with my own knowledge and experience. In conclusion, I state what type of event I would opt and what are the reasons, which lead to my choice. |
Klíčová slova: | event; event marketing; marketing |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 16. 4. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 4. 2016 |
Datum obhajoby: | 21. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/52658/podrobnosti |