Analýza marketingové komunikace značky Milka

Název práce: Analýza marketingové komunikace značky Milka
Autor(ka) práce: Rážek, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Kristlová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.
Klíčová slova: propagace značky; značka Milka; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of marketing communication of Milka brand
Autor(ka) práce: Rážek, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Kristlová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis focuses on analysis of Milka brand. For the purposes of analysis three research methods were used: quantitative research in the form of questionnaire survey, qualitative research in the form of deep interview with Senior Brand Manager of Milka and analysis of specific marketing campaign. On the basis of these researches specific recommendations and the SWOT analysis were formed.
Klíčová slova: Brand promotion; Milka brand; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2015
Datum podání práce: 20. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52348/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: