Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky

Název práce: Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Autor(ka) práce: Walzelová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hartová, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.
Klíčová slova: Luxus; Kosmetický průmysl; Luxusní průmysl; BTL komunikace; Marketing luxusního průmyslu
Název práce: Analysis of the communication strategy of one specific beauty brand
Autor(ka) práce: Walzelová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hartová, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis looks into luxury beauty industry. The aim is to define problem areas in the communication strategy of luxury cosmetics brand of specific company with a focus on sales promotion in a specific distribution channel and propose possible solutions for improvement based on the analysis. Verification of the problem and the recommendations for its improvement will take place on the basis of in-depth interview techniques, observation of merchandising in specific distribution chanel and focus group with consumers of the beauty brand.
Klíčová slova: Luxury; Beauty Industry; Luxury Marketing; Luxury Industry; BTL communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54306/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: