Obchodní a kulturní specifika provincie Québek
Název práce: | Obchodní a kulturní specifika provincie Québek |
---|---|
Autor(ka) práce: | Chlápková, Simona |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Müllerová, Františka |
Oponenti práce: | Sankot, Ondřej |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této bakalářské práce je příbližit kanadskou provincii Québek z hlediska
ekonomického, kulturního a obchodního. První kapitola obsahuje obecné
informace o této provincii, jako je geografie, historie či demografie. V kapitole
druhé je zmapována québecká ekonomická situace tzn. makroekonomické
ukazatele, zahraniční obchod a jednotlivá odvětví. Kapitola třetí se zabývá
kulturními aspekty této provincie, včetně kulturních dimenzí dle vědce Geerta
Hofstede. Ve čtvrté kapitole je popsáno již samotné obchodní jednání
s québeckými partnery, které je také porovnáno s jednáním v ostatních částech
Kanady. Poslední kapitola je částí praktickou, která je rozdělena na dvě části, a
to na rozhovor s rodilým Kanaďanem a na dotazníkové šetření ohledně
povědomí české veřejnosti o Québeku. |
Klíčová slova: | Kanada; Québek; obchodní jednání; kultura; Hofstede |
Název práce: | Business and Cultural Specifics of Québec |
---|---|
Autor(ka) práce: | Chlápková, Simona |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Müllerová, Františka |
Oponenti práce: | Sankot, Ondřej |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this bachelor thesis is to approach the specifics of the Canadian
province Québec in the field of economics, culture and business. The first
chapter contains general information about this province, such as geography,
history and demography. The second chapter analyzes the economic situation
in Quebec, i.e. macroeconomic indicators, foreign trade and single sectors. The
third chapter focuses on Québec's cultural aspects, including cultural
dimensions by Geert Hofstede. The purpose of the fourth chapter is to describe
a business meeting with a québec counterpart. This business meeting is then
compared to a business meeting in other parts of Canada. The last chapter is
practical and is divided into two parts. The first part includes an interview with
a Canadian bank manager and the other one includes a survey of public
awareness of Québec. |
Klíčová slova: | business meeting; culture; Hofstede; Québec; Canada |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra mezinárodního podnikání |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 24. 9. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 10. 5. 2016 |
Datum obhajoby: | 23. 5. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/54218/podrobnosti |