Budování značky CONTECHIN na zahraničních trzích
Název práce: | Budování značky CONTECHIN na zahraničních trzích |
---|---|
Autor(ka) práce: | Minář, Viktor |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Halík, Jaroslav |
Oponenti práce: | Polák, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této práce je popsat důležitost a způsob budování značky CONTECHIN na zahraničních trzích.
Práce posuzuje stávající stav značky a obsahuje vlastní výzkum autora na téma vnímání značky veřejností a také průzkum, zda-li značka nekoliduje s jinými značkami na zahraničních trzích. Dále byly rozebrány komunikační nástroje využívané ve značkové politice.
Provedeným výzkumem nebyly zjištěny zásadní nedostatky. Aktuální strategie je způsobilá pro další rozvoj. Prostor pro zlepšení je v oblasti sociálních sítí, sponsoringu, zapisování ochraných známek a grafického řešení loga společnosti.
V budoucnu by tato práce měla sloužit jako souhrnný návod pro další budování značky CONTECHIN. Práce byla nabídnuta k využití firmě CONTECHIN s.r.o.. |
Klíčová slova: | budování značky; ochrané známky; marketingové nástroje; investiční celky |
Název práce: | Building of the brand CONTECHIN on international markets |
---|---|
Autor(ka) práce: | Minář, Viktor |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Halík, Jaroslav |
Oponenti práce: | Polák, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main purpose of this thesis is to describe the importance of and the instruments needed for building the brand CONTECHIN on international markets.
The thesis analyzes the current brand situation and contains research on the perception of the brand CONTECHIN and also if the brand is in conflict of law with a different brand on any international market. The particular instruments used for brand building were also examined.
The research did not reveal any major weaknesses. The current strategy is eligible for further development. The areas of social media, sponsoring, registration of trade marks and graphic of the brand logo are open for improvements.
The thesis should serve as a comprehensive guide for building the brand CONTECHIN in the future. The thesis was offered to the company CONTECHIN Ltd. for further use. |
Klíčová slova: | marketing instruments; investment units; building a brand; trade marks |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra mezinárodního podnikání |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 21. 9. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 5. 2016 |
Datum obhajoby: | 26. 5. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/54042/podrobnosti |