Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni

Název práce: Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni
Autor(ka) práce: Francová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh možných zlepšení komunikační strategie produktu Skutečný dárek neziskové organizace Člověk v tísni. K dosažení tohoto cíle bude sloužit sekundární cíl, který spočívá ve studiu literatury a odborných článků napsaných na téma marketingové strategie neziskových organizací. Teoretická část práce se věnuje charakteristice neziskových organizací, jejich financování a marketingovým aktivitám. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány na konkrétní organizaci. V praktické části využívám metody dotazníkového šetření s cílem určit cílovou skupinu produktu a navrhnout prostředky pro komunikaci s touto cílovou skupinou. Práce je uzavřena návrhy a doporučeními na zlepšení marketingové strategie vycházejícími z výsledků výzkumu.
Klíčová slova: SWOT analýza; Marketing; Nezisková organizace; Člověk v tísni
Název práce: Marketing strategy of the non-profit organization People in Need
Autor(ka) práce: Francová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this bachelor thesis is to propose the improvement of the marketing strategy of the non-profit organization People in Need. This thesis focuses on one specific product that this particular organization offers - the Real Gift. The secondary objective consists of a detailed study of available literature on this topic, including scientific articles that explain non-profit marketing strategies. The theoretical part explains the typical characteristics of non-profit organizations, their financing and marketing activities. Theoretical findings are applied to a specific organization. In the practical part I apply the questionnaire method to determine the current marketing situation and based on the results obtained, I suggest means for improving communication with the target group. The conclusion includes further recommendations for possible improvements based on the research results from the questionnaire.
Klíčová slova: People in Need; SWOT analysis; Marketing; Non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53577/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: