Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice

Název práce: Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Autor(ka) práce: Plecháčková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele v největších maloobchodních řetězcích na českém trhu. Hlavním cílem práce je vyhodnotit názory zákazníků maloobchodních řetězců a závislost jejich nákupu na daných názorech. Kromě toho se práce věnuje i společenské odpovědnosti těchto řetězců a jejího vnímání zákazníky. V první kapitole je popsán a vysvětlen výzkum trhu a chování spotřebitele. Ve druhé kapitole jsou představeny jednotlivé řetězce a prostředí retailových řetězců v ČR. Poslední kapitola se věnuje samotnému výzkumu a jsou zde vyhodnoceny názory zákazníků na danou problematiku.
Klíčová slova: chování spotřebitele ; marketing; výzkum trhu ; maloobchodní řetězce
Název práce: Consumer behaviour in retail chains in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Plecháčková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is aimed at consumer behaviour in the largest retail chains in the Czech Republic. It is the main aim of the thesis to evaluate customers' opinions and the dependence of purchases based on the opinions. Besides that, the thesis focuses on corporate social responsibility of these retail chains and how they are perceived by the customers. In the first chapter, market research and consumer behaviour are described and explained. The retail chains and the atmosphere of the retail market in the Czech Republic are described in the second chapter. The last chapter deals with the research itself, and the customers' opinions on the issues mentioned above are evaluated.
Klíčová slova: consumer behaviour; marketing; retail chains; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53262/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: