Design komunikace nové značky bytových doplňků

Název práce: Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov
Autor(ka) práce: Vrabcová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predmetom bakalárskej práce je návrh komunikácie novej značky na trhu textilných bytových doplnkov. Jej hlavným cieľom je objasniť z teoretického hľadiska podstatu značky na základe jej významu, prvkov, identity a hodnoty a popísať jednotlivé procesy jej budovania a riadenia. Praktická časť je následne venovaná predstaveniu značky BV.LINEN, pre ktorú je navrhnutý koncept komunikácie zahrňujúci identitu, prvky značky a positioning na základe poznatkov získaných z teórie a výsledkov vlastných analýz zaoberajúcich sa charakteristikou cieľových skupín a konkurenčných značiek na trhu.
Klíčová slova: prvky značky; budovanie značky; identita značky; positioning; značka
Název práce: Design komunikace nové značky bytových doplňků
Autor(ka) práce: Vrabcová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu, prvky značky a positioning na základě poznatků získaných z teorie a výsledků vlastních analýz zabývajících se charakteristikou cílových skupin a konkurenčních značek na trhu.
Klíčová slova: značka; budování značky; positioning; identita značky; prvky značky
Název práce: Communication design of a new textile home decor brand
Autor(ka) práce: Vrabcová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The subject of this bachelor thesis is the communication design of a new textile home decor brand. The main purpose of this thesis is to define the brand essence according to the theoretical concepts with emphasis given to the meaning, elements, identity, brand equity and individual brand building and managing processes. The practical part is focused on the introduction of the BV.LINEN brand with description of the design of its communication concept including identity, elements and positioning based on the theoretical knowledge and own analysis results of target group characteristic and competitive brands.
Klíčová slova: brand identity; brand; positioning; brand building; brand elements

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 31. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57057/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: