Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci

Název práce: Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Autor(ka) práce: Dostálová, Irena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Nováček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá působením mezinárodní firmy Henkel v České republice a také v internacionálním měřítku. Rozebírá její marketingové a komunikační aktivity. První část je teoretická a pojednává o globalizaci a internacionálním marketingu. Druhá kapitola nastiňuje historii a současné působení firmy. Třetí část poskytuje teoretický základ pro čtvrtou, praktickou kapitolu; obecně popisuje marketingový mix a rozvádí jeho jednotlivé prvky s ohledem na mezinárodní specifika a současné trendy. V poslední kapitole je detailněji rozebrán marketingový mix firmy na českém a zahraničním trhu.
Klíčová slova: mezinárodní korporace; komunikace; globalizace; marketingový mix; internacionální marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2008
Datum podání práce: 4. 1. 2008
Datum obhajoby: 23. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7708/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: