Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR

Název práce: Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR
Autor(ka) práce: Vavroušková, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Polcar, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce na téma Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR porovnává marketingovou taktiku a zákazníky dvou oblíbených značek psích granulí na českém trhu. Značky jsou srovnány podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu a zákazníci podle výsledků dotazníkového šetření. Práce potvrzuje, že českého zákazníka psích granulí velmi ovlivňuje marketingová komunikace výrobců, ale i samotné jádro produktu je pro něj velmi důležité. U vybraných produktů je nejzásadnější rozdíl v nástrojích product a promotion.
Klíčová slova: Psí granule; Royal Canin; Brit Care; 4P; Marketing; Segmentace
Název práce: Dog granules manufacturers marketing and it's influence on shopping behavior of dog owners in CR
Autor(ka) práce: Vavroušková, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Polcar, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis on the topic of Dog granules manufacturers marketing and it's influence on shopping behavior of dog owners in Czech Republic is comparing marketing tactics and customers of two types of dog's granules in Czech market. Brands are compared by individual tools of marketing mix and customers by results of surveys. This thesis confirms that common Czech customer is greatly influenced by marketing communication of producers, but also is paying attention to the core of the product. For selected products, the most important difference is in tools product and promotion.
Klíčová slova: Marketing; Brit Care; Segmentation; Dog food; Royal Canin; 4P

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54973/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: