Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s

Název práce: Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s
Autor(ka) práce: Grämerová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Výsledkem je podklad pro zhotovení SWOT analýzy a následně sestavení EFE a IFE matice. Dále jsou představeny návrhy pro taktické cíle pomocí marketingového mixu. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který staví nejen na situační analýze, ale také kritické studii stávajících marketingových nástrojů firmy.
Klíčová slova: ICT trh; SWOT analýza; Marketingová strategie; Situační analýza
Název práce: Marketing Strategy of Unicorn Company
Autor(ka) práce: Grämerová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the master thesis is to suggest a marketing strategy for company Uni-corn a.s. based on marketing situation analysis. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part, the concept of marketing and marke-ting management are discussed and the perception of marketing mix is described. It presents further methodology for the practical part. The practical part contains situation analysis in which the study of outer and inner enterprise environment is presented. The result is a basis for SWOT analysis a furthermore composition of EFE and IFE matrix. Next, the suggestions for tactical targets are determined through the marketing mix. In conclusion a proposition of marketing strategy is presented which is founded not only on situation analysis but also on review study of contemporary company marketing tools.
Klíčová slova: Marketing strategy; Situation analysis; SWOT analysis; ICT market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 4. 2016
Datum podání práce: 15. 6. 2016
Datum obhajoby: 12. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57351/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: