Analýza úspěšnosti newslettrových kampaní

Název práce: Analýza úspěšnosti newslettrových kampaní
Autor(ka) práce: Kosmák, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je přinést rozbor vybraných e-mailingových (newsletterových) kampaní, jaké druhy informací společnosti prostřednictvím newsletterů sdílí, zda je frekvence newsletterů optimální a jak je tato forma marketingové komunikace recipientem vnímána. Tento cíl je plněn na základě dvou metod, které jsou v práci využity. Tou první metodou je sběr newsletterů od vybraných společností a sledování jejich obsahu, frekvence a dalších charakteristik. Druhou metodou, která je v práci použita, je metoda dotazníkového šetření. Prostřednictvím obou metod byly získány výsledky, které primárně svědčí o tom, že newslettery nejsou v současné době příjemci vnímány jako pozitivní forma komunikace, ale jsou zde negativní prvky, které příjemce odrazují od toho, aby newslettery přijímali.
Klíčová slova: marketingová komunikace; direct marketing; e-mailing; Newsletter; komunikační mix
Název práce: Analysing the success rate of newsletter campaigns
Autor(ka) práce: Kosmák, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the study was to analyse selected e-mail (newsletter) campaigns to show what kind of information companies share in their campaigns, what is the optimal frequency of mailings and how is this form of marketing communication perceived by the recipients. This objective was achieved using two methods: Firstly, newsletters from selected companies were collected and analysed as to their content, frequency and other specific features. Secondly, a questionnaire was administered to mailing recipients. The results obtained using the above methodology show that campaign recipients currently tend to perceive newsletters negatively and there are specific negative elements that deter recipients.
Klíčová slova: communication mix; marketing communication; direct marketing; e-mailing; Newsletter

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 2. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 23. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54698/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: