Strategická analýza firmy RIO Media a. s
Název práce: | Strategická analýza firmy RIO Media a. s |
---|---|
Autor(ka) práce: | Sláma, Jan |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Boukal, Petr |
Oponenti práce: | Krause, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce je provedení strategické analýzy firmy RIO Media, a.s. Analýza je provedena za období 2011-2015 s přihlédnutím k jiným obdobím, kde to je přínosné.
Analýza je provedena skrze externí analýzu, obohacenou o interní vstupy.
Samotná analýza je rozdělena na část zabývající se teoreticko-metodologickými východisky, kde objasňuji jednotlivé použité pojmy, metody a jejich užitou formu.
Na ní navazuje část praktická, která navazuje na část předchozí a užívá tyto metody v praxi. Také analyzuje současné vývojové trendy a významné výstupy jsou zpracovány částečně ve SWOT analýze a v závěru práce.
Přínosem práce je zjištění pozice firmy v rámci odvětví a doporučení pro další zlepšování této pozice. |
Klíčová slova: | konkurenceschopnost; interní analýza; externí analýza; strategická analýza; RIO Media |
Název práce: | Strategic analysis of a company RIO Media a.s |
---|---|
Autor(ka) práce: | Sláma, Jan |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Boukal, Petr |
Oponenti práce: | Krause, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of the Bachelor's Thesis is to undertake a strategic analysis of the company RIO Media, a.s. The analysis is performed for the period of 2011-2015 with regard to other periods, where it is beneficial.
The analysis is done through external analysis, enriched with internal inputs.
The analysis is divided into two main sections. First is dealing with theoretical and methodological approaches, which explain the various terms used, methods and their application form.
Second part is practical, which builds on the previous section and uses these methods in practice. It also analyzes current trends and significant outputs are processed partly in the SWOT analysis and fully processed at the conclusion.
The benefit of this work is to determine the company's position within the industry and to form recommendations for further improvement in this position. |
Klíčová slova: | competitiveness; internal analysis; external analysis; Strategic analysis; RIO Media |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra strategie |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 29. 9. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 7. 12. 2016 |
Datum obhajoby: | 10. 1. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/58916/podrobnosti |