Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh

Název práce: Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Medoň, Gabriel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.
Klíčová slova: internetový obchod; konkurence; online reklama; zahraniční trh; strategie vstupu
Název práce: Strategy of internet shop to enter foreign market
Autor(ka) práce: Medoň, Gabriel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to determine how shopping preferences and customer behavior across selected European markets differentiate in the concept of online stores, how to direct marketing appropriately for the individual markets, thus prepare a local startup e-shop for effective entry into foreign markets. The methods of analysis include basic questionnaire survey of individual markets, comparison and evaluation of own real data from conducted online advertising campaigns, or analysis of internal access statistics from individual e-shops. In conclusion overall results and analyzes of each market are presented, for each market a summary of lessons learned and suitable recommendations to potential effective input is made.
Klíčová slova: internet shop; competition; online advertising; enter strategy; foreign market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 24. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54750/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: