Tvorba rozvrhu pro vesnickou málotřídní školu
Název práce: | Tvorba rozvrhu pro vesnickou málotřídní školu |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šimonovská, Mirka |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Skočdopolová, Veronika |
Oponenti práce: | Polonyankina, Tatiana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Málotřídní školy tvoří svým procentuálním zastoupením nemalou část všech základních škol v České republice. Na rozvrh pro tento typ základních škol jsou kladeny větší požadavky než na ostatní školy, které umožňují vyučovat každý ročník na prvním stupni zvlášť. Zejména musí být zajištěno, aby ve spojených třídách byl vyučován jeden předmět v co největším počtu vyučovacích hodin. Podrobný popis ekonomického a matematického modelu včetně interpretace výsledků se nachází ve třetí kapitole. V předchozích dvou kapitolách jsou obsaženy informace, které jsou v poslední kapitole využity. Konkrétně v první kapitole je obsažena teorie lineárního programování a ve druhé kapitole se nachází informace o málotřídních školách, přesněji o Základní škole Višňová, a zároveň o školním vzdělávacím programu. |
Klíčová slova: | základní škola; málotřídní škola; lineární programování; rozvrh |
Název práce: | Timetabling for Village Small School with Composite Classes |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šimonovská, Mirka |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Skočdopolová, Veronika |
Oponenti práce: | Polonyankina, Tatiana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Small schools with composite classes forms with its percentage representation a considerable part of all primary schools in the Czech Republic. On the timetable for this type of primary schools there are imposed greater demands than on other classes, that allow to teach every class on the first stage separately. In particular it must be ensured that the composite classes were taught one subject in as many lessons as possible. A detailed description of the economic and mathematical model, including the interpretation of the results is in the third chapter. The previous two chapters contain information that is used in the last chapter. Specifically, the first chapter contains theory of linear programming and in the second chapter there is information about small schools with composite classes, specifically for Primary School Višňová while on the school curriculum. |
Klíčová slova: | linear programming; small school with composite classes; timetable; primary school |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Kvantitativní metody v ekonomice/Matematické metody v ekonomii |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra ekonometrie |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 22. 1. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2016 |
Datum obhajoby: | 21. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/50935/podrobnosti |