Získávání lektorů pro agenturu C

Název práce: Získávání lektorů pro agenturu C
Autor(ka) práce: Šebová, Zora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Králová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce zkoumá a detailně popisuje jednotlivé personální procesy, jimiž agentura C. prochází na cestě k získání lektorů pro zájmové kroužky, které poskytuje. Předmětem práce je zjištění, ve které fázi procesů nebyly dodrženy teoretické principy, což vedlo ke vzniku řady problematických situací souvisejících s lektory agentury. Aby mohly být problémy odhaleny a napraveny, byla autorkou provedena analýza stávajících postupů a dokumentů agentury. K objasnění některých skutečností přispěl také výzkum, jenž byl realizován mezi lektory. Na základě těchto výsledků byla vypracována řada doporučení a návrhů, jejichž prostřednictvím by mohla být situace v agentuře C. zlepšena.
Klíčová slova: personální marketing; e-recruitment; pracovní pozice; pracovní inzerát; Získávání pracovníků; zaškolení
Název práce: Attracting of employees for C. Agency
Autor(ka) práce: Šebová, Zora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Králová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master´s Thesis examines and describes in detail the various HR processes that the C. Agency employed on the way to getting lecturers for the free time activities that it provides. The main goal of the Thesis was to determine at which levels the basic theoretical principles of HR management have not been respected, what yielded numerous problems related to the activities of the lecturers of the agency. In order to identify the problems and enable their fixing in the future, the analysis of current procedures and documents of the agency was undertaken. To clarify certain facts, a research among the recruited lecturers was performed. Based on the obtained results, a number of recommendations and suggestions was developed, which should help in improvement of the operations of the C. Agency.
Klíčová slova: training; job; job advert; personal marketing; e-recruitment; Attracting of employees

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 7. 2015
Datum podání práce: 24. 12. 2015
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: