Návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu

Název práce: Návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu
Autor(ka) práce: Bartoš, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu. Konkrétně v prémiovém segmentu osobních vozidel. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu Customer Relationship Management, jeho hlavními prvky a především přínosy. Opomíjeny nejsou ani náklady na jeho realizaci a krátký pohled do blízkého budoucího vývoje. Praktická část práce je věnována analýze trhu osobních vozidel, na kterém se pohybují tři hlavní konkurenti -- Mercedes-Benz, Audi a BMW. Dále navrhuje možné řízení vztahů se zákazníky, které by mělo být uplatnitelné pro všechny tři zmíněné konkurenty a to především proto, že cílí na stejně zaměřené zákazníky. Závěr je věnován shrnutí uvedeného návrhu.
Klíčová slova: automobilový průmysl; CRM; marketing; automobilka; řízení vztahů se zákazníky
Název práce: Proposal for Customer Relationship Management in the Automotive Industry
Autor(ka) práce: Bartoš, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The object of this thesis is the proposal of customer relationship management in the automotive industry. Specifically in segment of premium cars. The theoretical part deals with the definition of the term Customer Relationship Management, its main elements and particularly benefits. Forgotten aren't costs of its implementation and a brief look at the nearby future. The practical part is devoted to analysis of the market of passenger cars, which is ranged by three main competitors - Mercedes-Benz, Audi and BMW. The thesis suggests possible customer relationship management, which should be applicable for all three competitors, mainly because of their targeting at the same customers. The conclusion is devoted to recommendations that sums mentioned proposal.
Klíčová slova: CRM; automotive industry; marketing; car factory; Customer Relationship Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2015
Datum podání práce: 30. 6. 2015
Datum obhajoby: 11. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52409/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: