Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Komarova, Alisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Haffner, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma této diplomové práce je "Marketingová strategie vybrané firmy". Cílem této práce je revize a případný návrh nové marketingové strategie na základě analýzy současné marketingové strategii společnosti, včetně provedení SWOT analýzy. Pro správnou analýzu současné marketingové strategie a její následné zlepšení jsem se seznámila se situací na cílovém trhu, a to jak z pohledu vnějšího okolí - marketingového prostředí, tak i z vnitřního -- marketingový mix společnosti a její marketingové cíle. Pro lepší pochopení postavení společnosti na trhu a vůči konkurenci proběhlo dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová strategie; konkurence; SWOT analýza; marketingová komunikace
Název práce: The Marketing Strategy of the Chosen Company
Autor(ka) práce: Komarova, Alisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Haffner, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this master thesis is "The Marketing Strategy of the Chosen Company. The goal of the thesis is to analyse the current marketing strategy and if needed to suggest a new marketing strategy of the company. Part of total analysis is also formed by a SWOT analysis. For correct analysis of the current marketing strategy and its further improvement I studied the situation on the target market including its external factors (macro economical environment) and internal factors (marketing mix and marketing goals of the company). For better understanding of the company's positioning on the market and towards the competition I used the questionnaire and its further evaluation.
Klíčová slova: SWOT analysis; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39165/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: