Regulace reklamy

Název práce: Regulace reklamy
Autor(ka) práce: Dohányos, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se věnuje komparaci a zhodnocení rozdílů v regulaci reklamy zemí České republiky, Švédska a Francie. Porovnávána je regulace právní i mimoprávní, kde se zaměřuje na samoregulační organizace jednotlivých zemí. Na základě porovnání vybraných stížností, kterými se jednotlivé organizace zabývaly, je pak hlavním cílem práce vymezit témta, kterým společnost věnuje nejvíce pozornosti a doporučit Radě pro reklamu případné změny na základě inspirace od Švédska a Francie a jejich systémů samoregulace reklamy.
Klíčová slova: Rada pro reklamu; reklama; Autorité de régulation profesionelle de la publicité; Reklamombudsmannen; etický kodex; samoregulace; etika
Název práce: Regulation of advertising
Autor(ka) práce: Dohányos, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the comparison and evaluation of differences in terms of regulation of advertising in Czech Republic, Sweden and France. Both legal and non-legal regulation is being compared with greater focus on self-regulatory organizations of the countries. Based on the comparison of selected cases, that self-regulatory bodies have dealt with, the main objective is to define which issues the society pays attention to, and provide the Council for advertising (Rada pro reklamu) of Czech Republic with recommendations based on inspiration from Sweden and France and their systems of advertising self-regulation.
Klíčová slova: ethics; code of ethics; Autorité de régulation profesionelle de la publicité; self-regulation; advertising; Rada pro reklamu; Reklamombudsmannen

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2014
Datum podání práce: 4. 5. 2015
Datum obhajoby: 24. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47305/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: