Analýza obchodně-marketingové strategie ČSA v letech 2001-2013

Název práce: Analýza obchodně-marketingové strategie ČSA v letech 2001-2013
Autor(ka) práce: Čepelíková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodně-marketingových strategií realizovaných vrcholovým managementem letecké společnosti České aerolinie v období let 2001-2013. Cílem této práce je zhodnotit vliv těchto strategických rozhodnutí na činnost společnosti v průběhu zkoumaného období. Pro uvedení do problematiky práce předkládá popis leteckého trhu v Evropě i České republice a teoretický základ pro analýzu obchodně-marketingové strategie. K řešení problému byl využit kvalitativní výzkum formou strukturovaného rozhovoru v kombinaci se samotnou analýzou obchodní a marketingové strategie za pomoci PESTE analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu na základě údajů z výročních zpráv Českých aerolinií. Součástí práce je zhodnocení a vlastní doporučení autorky.
Klíčová slova: Letecká doprava; Obchodní strategie; Marketingová strategie; České aerolinie
Název práce: The analysis of the business-marketing strategy of Czech Airlines in the period 2001-2013
Autor(ka) práce: Čepelíková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyses the business and marketing strategies implemented by senior management of Czech Airlines in the period 2001-2013. The aim of this study is to evaluate the impact of these strategic decisions on the company's activities during the examined period. In order to introduce reader into the issues, the thesis provides a description of the aviation market in Europe and the Czech Republic and also a theoretical basis for analysis of the business and marketing strategy. To solve the problem, the author employs qualitative research in the form of structured interview combined with the very analysis of the business and marketing strategy through PESTE analysis, SWOT analysis and marketing mix based on the data from annual reports of Czech Airlines. The thesis includes evaluation and author's personal recommendation.
Klíčová slova: Czech Airlines; Air Transport; Business Strategy; Marketing Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 17. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47334/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: