Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy: případová studie Fakulty podnikohospodářské VŠE

Název práce: Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy: případová studie Fakulty podnikohospodářské VŠE
Autor(ka) práce: Ctiborová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kolář, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se věnuje procesu výběru vysoké školy, kterým procházejí středoškolští studenti. Jejím cílem je zachytit, jaký rozhodovací proces probíhal u studentů, kteří se rozhodovali pro studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce má tři části. První teoretická část se věnuje spotřebnímu chování a faktorům, které ho ovlivňují. Dále se snaží popsat, jak probíhá kupní rozhodovací proces. Obě dvě části se věnují všeobecné teorii, která je doplněná o specifika spojené s výběrem vysoké školy. Poslední pasáž teoretické části popisuje Fakultu podnikohospodářskou, její konkurenty a celkově trh fakult s ekonomickým zaměřením. Metodologická část se zaměřuje na metody použité ve vlastním marketingovém výzkumu. Analytická část vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl dvě etapy. První byla přípravná v podobě kvalitativního výzkum (hloubkové rozhovory) a druhá, realizační, která byla prováděná za pomoci dotazníkového šetření (kvantitativní výzkum). Závěr shrnuje výsledky marketingového výzkumu.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Chování spotřebitele; Kupní rozhodovací proces; Fakulta podnikohospodářská Vysoké školy ekonomické v Praze
Název práce: Decision-making process of students in choosing a university: a case study of the Faculty of Business Administration, University of Economics, Prague
Autor(ka) práce: Ctiborová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kolář, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focusing on the type of decision making process of choosing the university which high school students undergo. Its purpose is to capture the type of process which is made by students who decided to study at the Faculty of Business Administration. Thesis is aiming to find a solution to get more candidates. Thesis has three parts. The first, theoretical, focuses on the consumer behaviour and factors which influence the consumer behaviour itself. Furthermore it tries to theoretically describe the process of the purchase decision making. Both parts are conceived in general but they even try to describe certain specifications which are the part of the decision-making process and consumer behaviour connected with the process of choosing the university. The last segment of the theoretical part describes the Faculty of Business Administration, its competitors and the market of faculties with the focus on economics overall. Methodological part is focusing on the methods used in the marketing survey itself. Analytical part is coming out of the outcomes of the marketing survey which had two phases.
Klíčová slova: Faculty of Business Administration at the University of Economics, Prague; Purchase decision process; Consumer behavior; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 11. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 27. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50198/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: