Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotelu

Název práce: Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotela
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca spracováva tématickú oblasť merateľnosti efektu nákladov vynaložených na marketingové aktivity patriace do komunikačného mixu konkrétneho hotela. Na meranie efektívnosti je využitý výpočet ukazovateľa návratnosti investícií ROI. Ďalej práca meria účinok daných marketingových aktivít pomocou ukazovateľov účinnosti špecifických pre každý komunikačný nástroj. Na základe výsledkov analýzy efektívnosti a účinnosti práca formuluje odporúčania pre hotel ohľadom racionalizácie vynaloženia nákladov na marketing v budúcnosti.
Klíčová slova: Účinnosť; Analýza; Efektívnosť; Komunikačný mix
Název práce: Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotelu
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce zpracovává tematickou oblast měřitelnosti efektu nákladů vynaložených na marketingové aktivity patřící do komunikačního mixu konkrétního hotelu. Na měření efektivnosti je využitý výpočet ukazatele návratnosti investicí ROI. Dále práce měří účinek daných marketingových aktivit pomocí ukazatelů účinnosti specifických pro každý komunikační nástroj. Na základe výsledů analýzy efektivnosti a účinnosti práce formuluje odporučení pro hotel ohledně racionalizace vynaložení nákladů na marketing v buducnosti.
Klíčová slova: Komunikační mix; Účinnost; Efektivnost; Analýza
Název práce: Analysis of hotel’s communication mix efficiency
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis elaborates the topic of marketing costs efficiency measurement. The costs are spent by a specific hotel on communication mix activities. The indicator called Return on Investment [ROI] is used for the efficiency measurements. The bachelor thesis measures as well the impact of marketing activities using the specific indicators of impact for each communication mix tool. Based on the results of analysis, the thesis gives recommendations for the hotel about rationalization of costs spent on marketing in the future.
Klíčová slova: Impact; Effectiveness; Analysis; Communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51069/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: