Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele

Název práce: Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele
Autor(ka) práce: Galstyan, Artur
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této kvalifikační práce je v teoretické a praktické rovině popsat marketingovou komunikaci v procesu budování značky zaměstnavatele. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů značka a značka zaměstnavatele, včetně metod budování značek a marketingových kanálů. Praktická část práce je zaměřena na komunikaci značky zaměstnavatele Pivovarů Staropramen a vnímání této značky mezi její stážisty a trainee, všichni ze kterých jsou studenty anebo absolventy vysokých škol. Pro zjištění těchto informací byla použita metoda standardizovaných otevřených hloubkových rozhovorů. Výsledky těchto rozhovorů byly použity pro zobrazení rozdílů mezi komunikací značky a její vnímáním, analýzu efektivity interních komunikačních kanálů, hledání prostoru pro zlepšení určitých částí komunikace, zaměřené na studenty a absolventy vysokých škol. Výsledky rozhovorů byly také porovnány s doporučením autorů, uvedených v teoretické části.
Klíčová slova: značka zaměstnavatele; marketingová komunikace; budování značky
Název práce: Marketing communication in employer brand building
Autor(ka) práce: Galstyan, Artur
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to both theoretically and practically explain marketing communication in the process of employer brand building. The theoretical part focuses on defining brand and employer brand including brand building methods as well as marketing communication channels. The thesis then focuses in its practical part on the specific case of Pivovary Staropramen's employer brand communication and perception amongst its interns and trainees, all university students and graduates. A standardized, open-ended interview method was used to obtain this information. The findings of the interviews were then used to show the differences between the brand communication and perception, analyse internal communication channels effectivity, find possible improvements to certain parts of the communication focused on university students and graduates and compare the general findings to the theoretical theses.
Klíčová slova: employer branding; marketing communication; brand building

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51404/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: