Marketingová strategie firmy Interimex CZ a.s

Název práce: Marketingová strategie firmy Interimex CZ a.s
Autor(ka) práce: Škodová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Interimex CZ a.s., která je na českém trhu se sportovním a volnočasovým oblečením mezi zákazníky známá pod značkou O'Style, a na základě získaných poznatků navrhnout možná zlepšení týkající se zvýšení efektivity marketingových nástrojů na internetu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly slouží jako teoretická východiska pro praktickou část práce. První kapitota obsahuje definici internetového marketingu, jeho výhody a nevýhody a stručně popisuje on-line komunikační mix. Druhá kapitola detailněji popisuje vybrané nástroje internetové reklamy. Ve třetí kapitole je krátce představena společnost Interimex CZ a.s. Obsahem čtvrté kapitoly je analýza společnosti na trhu, jejíž součástí je marketingový mix společnosti, srovnání s přímou konkurencí pomocí 4P, analýza výsledků dotazníkového šetření mezi zákazníky a SWOT analýza. Závěrečná kapitola obsahuje konkrétní návrhy a doporučení k zefektivnění používaných marketingových nástrojů na internetu.
Klíčová slova: oblečení; O´Style; on-line reklama; internetová reklama; on-line komunikace; marketingoví strategie; internetový marketing
Název práce: Analysis of the marketing strategy of the company Interimex CZ a.s
Autor(ka) práce: Škodová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the diploma thesis is to analyze the marketing strategy of the company Interimex CZ .a.s. that is noted for its brand O'Style on the sport and free time clothing Czech market. Based on the analysis I would like to propose some recommendations for changes to the internet marketing tools effectiveness. The thesis is divided into five chapters. First two chapters provide theoretical framework for practical part of the thesis. First chapter contains definition of internet marketing, its advantages and disadvantages and shortly describes on-line communication mix. Second chapter describes some internet advertising tools in detail. In the third chapter is shortly introduced company Interimex CZ a.s. The purpose of the fourth chapter is to analyse the company on the market. First of all I describe company's marketing mix, then I compare the firm with its main competitors through the use of 4P, I also analyse the results of the research conducted among customers and finally I compile SWOT analysis. Last chapter deals with the proposals and recommendations concentrated on the streamlining of used internet marketing tools.
Klíčová slova: clothing; O´Style; on-line advertising; internet advertising; on-line communication; marketing strategy; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 20. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43804/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: