Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná

Název práce: Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná
Autor(ka) práce: Hliněný, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro novou deskovou hru společnosti Efko. První kapitola této práce představuje teoretický základ pro následující kapitoly, které se postupně věnují jednotlivým prvkům návrhu marketingové strategie. Po analýze marketingového prostředí společnosti následovalo dotazníkové šetření, které bylo provedeno, za účelem získání kvalitních primárních dat. Na základě výsledků tohoto šetření byla zpracována SWOT analýza a také segmentace a positioning. Po identifikaci cílového segmentu byly rozpracovány jednotlivé prvky marketingového mixu a komunikační strategie, včetně návrhu jejího rozpočtu. V závěrečné kapitole této práce jsou představeny jednotlivé možnosti využití Guerilla marketingu v rámci této marketingové strategie.
Klíčová slova: Efko; Komunikace; Kličkovaná; Marketingová strategie; Desková hra
Název práce: Marketing strategy of a board game Klickovana
Autor(ka) práce: Hliněný, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to create a draft marketing strategy for a new board game of the company Efko. The first chapter of this thesis is a theoretical basis for the next chapters that deal with particular components of the draft marketing strategy step by step. After analyzing the marketing environment of the company, in order to obtain high quality primary data, a survey was organized. The following steps were based on the results of this survey: SWOT analysis, segmentation and positioning. After identifying the target segment the particular elements of the marketing mix and communication strategy were made, including its draft budget. The final chapter of this thesis presents individual possibilities of Guerrilla marketing in the context of this marketing strategy.
Klíčová slova: Efko; Communication; Klickovana; Marketing strategy; Board game

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2014
Datum obhajoby: 27. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44874/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: