Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu

Název práce: Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Autor(ka) práce: Marešová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Klíčová slova: finanční analýza; PEST; SWOT; dotace; marketing v dopravě; strategie; analýza; doprava
Název práce: Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Autor(ka) práce: Marešová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 4. 2008
Datum podání práce: 27. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8351/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: