Analýza marketingové komunikace značky BMW v České republice

Název práce: Analýza marketingové komunikace značky BMW v České republice
Autor(ka) práce: Tichá, Alice
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Baštář, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je podrobná analýza marketingové komunikace společnosti BMW na území České republiky. Teoretická část práce zahrnuje analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu a věnuje se marketingovým strategiím s konkrétním příkladem BCG matice. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o společnosti BMW, z hlediska vývoje a postavení na trhu. Dále pak analýzu konkurence, marketingového mixu a především marketingovou komunikační strategii prezentovanou na novém revolučním modelu BMW i3. Práce obsahuje rovněž vlastní dotazníkové šetření.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Marketing; Česká republika; Model BMW i3; Strategie
Název práce: An analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Tichá, Alice
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Baštář, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis is a detailed analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic. The theoretical part includes analysis of the marketing environment, marketing mix and focuses on marketing strategies with a specific example of BCG matrix. The practical part includes specific information about the BMW in terms of development and market position. Furthermore, the competitor analysis, marketing mix and marketing communication strategy are presented for the company's revolutionary i3 model. The thesis also includes it's own independent study.
Klíčová slova: Czech Republic; Model BMW i3; Strategy; Marketing communication; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2013
Datum podání práce: 30. 8. 2014
Datum obhajoby: 10. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43374/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: