Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky

Název práce: Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky
Autor(ka) práce: Brudňáková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Vorlíčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému se dostává toho, čeho žádá. Cílená marketingová koncepce právě na tento segment bude tedy i díky zvyšující se konkurenci na trhu nezbytná.
Klíčová slova: -
Název práce: Importance of young consumers on the active cosmetics market
Autor(ka) práce: Brudňáková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Vorlíčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2008
Datum podání práce: 29. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8403/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: