Metodika marketingu a propagace konkrétního sportovního odvětví

Název práce: Metodika marketingu a propagace konkrétního sportovního odvětví
Autor(ka) práce: Luňáčková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Přibyl, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce uvádí obecné marketingové a propagační nástroje v klasických organizacích a ve sportu, dále financování rychlostní kanoistiky a vybraných sportovních svazů. Práce provádí analýzy popularity sportu jako celku a následně sportovního odvětví rychlostní kanoistika. Dále práce provádí srovnání klasického marketingu s marketingem sportovním. V práci jsou popsána navržená marketingová doporučení pro jednotlivé kluby sportovního odvětví rychlostní kanoistika.
Klíčová slova: marketingová doporučení; marketing v rychlostní kanoistice; rychlostní kanoistika; sportovní marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2008
Datum obhajoby: 13. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8437/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: