Vliv reklamy na děti

Název práce: Vliv reklamy na děti
Autor(ka) práce: Budinská, Alžběta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ústředním tématem bakalářská práce je vliv reklamy na děti. V její teoretické části je reklama definována a spolu s ní i reklamní média. Dále se práce zabývá charakteristikou dítěte jako spotřebitele, možnými dopady reklamy na dětské vnímání a identifikací skupiny dětí, která je reklamou nejvíce zasažena. Podrobně jsou zde i popsány různé metody cílení právě na tuto skupinu. Cílem praktické části bylo identifikovat vnímání a postoje této věkové kategorie dětí k reklamě a následně tato zjištění porovnat mezi dívkami a chlapci. Vlastní výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením a skupinovými diskuzemi.
Klíčová slova: televizní reklama; vliv médií; tweens děti; metody cílení
Název práce: The influence of advertising on children
Autor(ka) práce: Budinská, Alžběta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of this bachelor thesis is the influence of advertising on children. In the theoretical part, the advertising and advertising media are defined. Later on, this paper deals with the characteristics of children as consumers, possible impacts on children's perception and the identification of the group of children that is targeted the most. The methods used for targeting of these consumers are described in detail. The goal of the practical part is to identify the perception and attitude of this age group toward advertising and finally to compare results between girls and boys. The research was conducted through questionnaire surveys and group discussions.
Klíčová slova: methods of targeting; tweens; influence of media; commercials

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45261/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: