Komunikační strategie produktu Bitters

Název práce: Komunikační strategie produktu Bitters
Autor(ka) práce: Shi, Meng Ting
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je "Komunikační strategie produktu Bitters", ve kterém popisuji komunikační aktivity od vstupu produktu na trh, který proběhl v roce 2013. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části se práce věnuji zejména vymezení marketingového a komunikačního mixu s využitím dostupné odborné literatury. V praktické části diplomové práce se věnuji analýze komunikace Bitters, popisu relevantních cílových skupin, hlavnímu sdělení produktu a analýze konkurenčních produktů. Na základě výsledků z dotazníkového šetření i dosavadních aktivit pak navrhuji doporučení pro značku Bitters v oblasti komunikační strategie.
Klíčová slova: marketing; Bitters; energetické žvýkačky; komunikační mix; komunikační strategie
Název práce: Communication strategy of Bitters
Autor(ka) práce: Shi, Meng Ting
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of the thesis is "Communication strategy of Bitters", which describes communication strategy after the product lauch in 2013. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is mainly devoted to the definition of the marketing and communication mix using the available literature. Practical part is about analysis of Bitters brand including competitors' products, past communication activities, target groups, core message and analysis of competitors. There are a few suggested recommendations for communication strategy of Bitters according to the results of analysis are in the conclusion of this thesis.
Klíčová slova: marketing; Bitters; energy gum; communication mix ; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 13. 12. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39592/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: