Nákupní chování seniorů

Název práce: Nákupné správanie seniorov
Autor(ka) práce: Petrovčíková, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Seniori tvoria segment, na ktorý sa nesústredí veľká pozornosť a považuje sa za nezáživný až monotónny. Cieľom mojej práce je zistiť nákupné správanie seniorov a potvrdiť alebo vyvrátiť zakorenené názory a postoje o ich spôsobe nakupovania. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá časť je zameraná na teoretickú stránku, vysvetľuje hlavné pojmy a javy nákupného správania. Druhá časť je venovaná marketingovému výskumu a jeho schéme a v tretej časti sú zachytené poznatky z dotazníkového výskumu.
Klíčová slova: senior; nákupné správanie; dotazníkové šetrenie
Název práce: Nákupní chování seniorů
Autor(ka) práce: Petrovčíková, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Senioři tvoří segment, na který se nezaměřuje velká pozornost a je považován za nezáživný až monotónní. Cílem mé práce je zjistit nákupní chování a potvrdit či vyvrátit zakořeněné názory a postoje o jejich způsobu nakupování. Práce je rozdělené do třech částí. První část je zaměřena na teoretickou stránku, vysvětluje hlavní pojmy a jevy nákupního chování. Druhá část je věnovaná marketingovému výzkumu a jeho schématu a v třetí části jsou zachyceny poznatky z dotazníkového výzkumu.
Klíčová slova: senior; dotazníkové šetření; kupní chování
Název práce: Shopping behaviour of senior citizens
Autor(ka) práce: Petrovčíková, Lucia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Senior citizens form a segment that does not achieve much attention and is considered to be stodgy and monotonous. The target of my thesis is to determine shopping behaviour of senior citizens and to prove or disprove common opinions about their way of shopping. This thesis is devided into 3 parts. First part focuses on theoretical side, explains the main concepts and phenomenons of the shopping behaviour. Second part is dedicated to marketing research and its scheme and the third part captures the knowledge from my questionnaire survey.
Klíčová slova: questionnaire survey; senior citizen; shopping behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44325/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: