Cílem práce je popsat a analyzovat vnímaní značky Apple v České republice ve srovnání s hlavními konkurenty v tomto odvětví, značkami Samsung, HTC a Nokia. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se budování značky. Jsou zmíněny pojmy týkající se architektury značky a také identity značky. V praktické části je představeno odvětví mobilních telefonů. Jsou zde charakterizovány největší společnosti zabývající se mimo jiné výrobou mobilních telefonů. Dále tato část práce zkoumá faktory, k... zobrazit celý abstraktCílem práce je popsat a analyzovat vnímaní značky Apple v České republice ve srovnání s hlavními konkurenty v tomto odvětví, značkami Samsung, HTC a Nokia. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se budování značky. Jsou zmíněny pojmy týkající se architektury značky a také identity značky. V praktické části je představeno odvětví mobilních telefonů. Jsou zde charakterizovány největší společnosti zabývající se mimo jiné výrobou mobilních telefonů. Dále tato část práce zkoumá faktory, které mohou zákazníky nejvíce ovlivnit při výběru a nákupu mobilního telefonu. Je popsán postup a metodologie při vytváření dotazníku, který byl následně vyplňován respondenty. Odpovědi respondentů byly podrobeny analýze a následně v závěru praktické části interpretovány. Závěr práce shrnuje mnou provedený výzkum a zhodnocení předem stanovených hypotéz. |