Marketingové a fundraisingové strategie českých divadel

Název práce: Marketingové a fundraisingové strategie českých divadel
Autor(ka) práce: Hronek, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na momentální stav a strukturu financování divadel v České republice. Kromě již stávajících zdrojů, které divadla využívají, se zaměřuji na nové, které se v České republice nevyužívají, nebo začínají využívat. Mezi takovéto zdroje patří sponzoring a crowdsourcing. Především crowdsourcing se v zahraničí využívá mnohem více než v České republice a systém financování pomocí tohoto zdroje je velmi propracovaný. Použít systém financování, který funguje v zahraničí, v českém prostředí je problematické, proto se pomocí marketingových výzkumů snažím najít problémy aplikování crowdsourcingu v České republice a navrhnout jejich řešení.
Klíčová slova: marketingový výzkum; sponzoring; crowdsourcing; finanční zdroje; divadla
Název práce: Marketing and Fundraising Strategies of Czech Theatres
Autor(ka) práce: Hronek, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master's thesis is focused on present financial condition and stucture of theatres in the Czech Republic. Except commonly used financial sources I focused on new sources which are used rarely or not used at all. This new sources is sponzoring and crowdsourcing. Especialy crowdsourcing is used more often in foreing countries then in the Czech Republic and also system of this financial source is well structured. Using foreing financial systems in environment of the Czech Republic is problematic. I try to reveal that problems with marketing researches and I also want to propose their solution.
Klíčová slova: Theatres; sponsoring; financial sources; marketing research; crowdsourcing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2012
Datum podání práce: 29. 11. 2013
Datum obhajoby: 12. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36912/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: