Inovace vybrané produktové řady

Název práce: Inovace vybrané produktové řady
Autor(ka) práce: Zelenková, Darina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou klasické inovace. Ta je popsána na příkladu vybrané produktové řady privátní značky, u které je pozměněna zejména příchuť, kvalita a obal. Inovace této produktové řady probíhá pouhým napodobením značkových produktů. Cílem práce je posoudit úspěšnost této inovace na základě analýzy jejích prodejů a senzorického testování. Podle výsledků tohoto testování má nyní inovovaná produktová řada lepší chuť, vyšší kvalitu a modernější obal. Ten ovšem není v regále příliš výrazný. Navíc prodejní výsledky zatím nenaplnily očekávání a nedá se tedy říci, že tato klasická inovace přinesla produktové řadě lepší postavení na trhu. Až čas ukáže, zda se nová produktová řada stane úspěšnější než ta původní.
Klíčová slova: privátní značky; inovace; trh čaje; marketingový mix
Název práce: Innovation of a chosen product line
Autor(ka) práce: Zelenková, Darina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the issues of standard innovation. Innovation is described on the example of a chosen private label product line which is altered in its flavor, quality and packaging. This innovation is made only by imitating the branded products. The objective of this thesis is to evaluate the success of the innovation. The main criterion of the evaluation is the sales and sensory testing. According to this testing, the new product line is of better flavor, higher quality and more modern packaging. Unfortunately the packaging is too bland. In addition to this, the sales have not met the expectations so far. In conclusion, this standard innovation has not brought better market position for the given product line yet. But should the new product line bring more success than the previous one, we shall see in the long term horizon.
Klíčová slova: innovation; marketing mix; private label; tea market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 1. 2014
Datum obhajoby: 6. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38584/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: