Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}

Název práce: Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Autor(ka) práce: Myšková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Kunová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku výkonnostního marketingu a roli zdrojů návštěvnosti v tomto konceptu. První část je věnovaná charakteristice vybraných zdrojů návštěvnosti, webové analytice a nástroji Google Analytics. Přístup nástroje k měření hodnot týkajících se zdrojů návštěvnosti je detailně rozepsán. Druhá část je orientovaná na zákazníka, jeho rozhodovací proces a přístup k využívání informací. Jako reakce na změny v chování je představen multikanálový marketing a problematika multikanálové atribuce. Poslední část práce obsahuje případovou studii - experiment s personalizovanými emaily.
Klíčová slova: Google Analytics; personalizace; emailový marketing; multikanálový marketing; nákupní proces; výkonnostní marketing; webová analytika; multikanálová atribuce
Název práce: Traffic sources in performance marketing
Autor(ka) práce: Myšková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Kunová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on performance marketing a the role of traffic sources. First part contains description of selected traffic sources, web analytics and Google Analytics. The approach of this tool to measurering of metrics related to traffic sources is given more detail. Second part is focused on customer, his buying cycle a the way he uses the information. Multichannel marketing and attribution are introduced as a solution to changes in this behavior. Last part contains a case study - experiment with email marketing personalization.
Klíčová slova: multichannel marketing; Google Analytics; performance marketing; personalization; buying cycle; web analytics; multichannel attribution

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 20. 12. 2012
Datum obhajoby: 27. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33766/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: