Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií

Název práce: Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Autor(ka) práce: Vodsloň, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brejchová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Klíčová slova: marketingový výzkum; sociální klima; spotřební chování; středoškoláci; referenční skupiny
Název práce: Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Autor(ka) práce: Vodsloň, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brejchová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2008
Datum obhajoby: 11. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8643/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: