Analýza pracovní spokojenosti ve vybrané společnosti

Název práce: Analýza pracovní spokojenosti ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Onisko, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce byla analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců hotelu v Karlových Varech. Pro zpracování výsledků jsem použil teoretické poznatky v oblasti pracovní spokojenosti. Důraz jsem kladl na praktičnost využití výsledků práce pro vedení společnosti. Data pro analýzu pracovní spokojenosti byla získána metodou dotazníkového šetření. Respondentům byly položeny otázky z těchto oblastí pracovní spokojenosti: spokojenost s prací, interní komunikace, interpersonální vztahy, profesní rozvoj, odměňování a hodnocení, vztah k organizaci, organizace práce, bezpečnost a ochrana zdraví při práci. Interpretace výsledků jednotlivých oblastí sloužila jako podklad pro konkrétní návrhy a doporučení pro management společnosti.
Klíčová slova: interpersonální vztahy; dotazníkové šetření; interní komunikace; spokojenost zaměstnanců; lázeňský hotel
Název práce: Employees’ satisfaction analysis in a particular company
Autor(ka) práce: Onisko, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis was to analyze working satisfaction in the hotel in Karlovy Vary. For processing the results, I used theoretical knowledge of job satisfaction. The emphasis was put on the practicality of use for management of the company. Data, collected for the evaluation of job satisfaction, was analyzed by the survey. Respondents were questioned about areas of job satisfaction, specifically following areas: job satisfaction, internal communication, interpersonal relationships, career development, remuneration and evaluation, activities related to the organization, work organization and work attributes together with health and safety at work. Interpretation of the results of each area served as a basis for concrete proposals and recommendations for the management of the company.
Klíčová slova: internal communication; interpersonal relationship; survey; employees satisfaction analysis; spa hotel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2012
Datum podání práce: 24. 8. 2013
Datum obhajoby: 16. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36832/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: