Trendy v online marketingových komunikací

Název práce: Trendy v online marketingových komunikací
Autor(ka) práce: Čížková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Diblíková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá moderním komunikačním a informačním kanálem zvaným internet a představuje ho v roli nového média. Shrnuje základní poznatky o jeho vývoji, jakož to i o vývoji internetové reklamy. Zároveň poskytuje informace o české internetové populaci a odhaluje zásady při plánování online mediální kampaně. Důraz je kladen na využívání nových trendů v online prostředí jako například mobilní marketing, online video marketing, behaviorální cílení, rich media či sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení zrealizovaných online kampaní mediální agentury Adexpres, které ukazují přínos vybraných trendů v praxi.
Klíčová slova: mediální plánování; trendy; internet; online marketing; internetová reklama
Název práce: Trends in online marketing communications
Autor(ka) práce: Čížková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Diblíková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with modern communication and information channel called the internet and presents it as the new media. It summarizes the findings of its development, as well as to the development of Internet advertising. It also provides information on the Czech internet population and reveals the principles in the planning of online media campaigns. Emphasis is put on the use of new trends in online environments, such as mobile marketing, online video marketing, behavioral targeting, rich media and social networks. The practical part focuses on the evaluation of completed campaigns by online media agency Adexpres that show the contribution of selected trends in practice.
Klíčová slova: media planning; internet; trends; online marketing; internet advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 3. 2012
Datum podání práce: 25. 2. 2013
Datum obhajoby: 12. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37163/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: