Segmentace zákazníků v rámci marketikgové strategie podniku

Název práce: Segmentace zákazníků v rámci marketikgové strategie podniku
Autor(ka) práce: Součková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Hamza, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.
Klíčová slova: cílený marketing; marketingová strategie; postoje; Segmentace trhu
Název práce: Customer`s Segmentation within the Marketing Strategy in Company
Autor(ka) práce: Součková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Hamza, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2008
Datum obhajoby: 3. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8717/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: