Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu

Název práce: Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu
Autor(ka) práce: Žižková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Petrová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je přiblížit, co je to komunikace, jak se dá využívat v oblasti přímého marketingu a jak je důležitá pro celkový úspěch společnosti. Práce popisuje nástroje a druhy komunikace, komunikační mix a nové trendy, které ji ovlivňují. Dále se zabývá samotným přímým marketingem a porovnáním jeho úspěšnosti vzhledem k ostatním marketingovým technikám. Na závěr uvádí praktický příklad přístupu ke komunikaci ve výrobním podniku a navrhuje způsob jeho zlepšení.
Klíčová slova: -
Název práce: Communication Channels` Utilization in the Straight Marketing
Autor(ka) práce: Žižková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Petrová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2008
Datum obhajoby: 10. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: