Strategická analýza oboru výroba nealkoholických nápojů v ČR

Název práce: Strategická analýza oboru výroba nealkoholických nápojov
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Mackenzie, Iveta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je vypracovanie strategickej analýzy oboru výroba nealkoholických nápojov v Českej republike, vyhodnotenie silných a slabých stránok daného oboru a identifikácia príležitostí a ohrození vyplývajúcich z jeho okolia. Práca pozostáva z teoretickej časti, ktorej obsahom je vymedzenie hlavných prístupov k strategickému riadeniu a definovanie základných pojmov súvisiacich s problematikou strategickej analýzy a praktickej časti, ktorá je aplikáciou jednotlivých nástrojov strategickej analýzy na obor výroby nealkoholických nápojov. V závere práce sú všetky získané poznatky zhrnuté za účelom sformulovania strategických odporúčaní, ktoré by dokázali zaistiť konkurencieschopnosť a prosperitu oboru výroby nealkoholických nápojov v budúcnosti.
Klíčová slova: konkurencieschopnosť; nealkoholické nápoje; strategická analýza; Porterova analýza; SWOT analýza; finančná analýza
Název práce: Strategická analýza oboru výroba nealkoholických nápojů v ČR
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Mackenzie, Iveta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracování strategické analýzy oboru nealkoholických nápojů v České republice, vyhodnocení silných a slabých stránek daného oboru a identifikace příležitostí a ohrožení vyplývajících z jeho okolí. Práce se skládá z teoretické části, jejímž obsahem je vymezení hlavních přístupů k strategickému řízení a definování základních pojmů souvisejících s problematikou strategické analýzy a praktické části, která je aplikací jednotlivých nástrojů strategické analýzy na obor výroby nealkoholických nápojů. V závěru práce jsou všechny získané poznatky shrnuty za účelem formulování strategických doporučení, které by dokázaly zajistit konkurenceschopnost a prosperitu oboru výroby nealkoholických nápojů v budoucnosti.
Klíčová slova: SWOT analýza; strategická analýza; finanční analýza; Porterova analýza; konkurenceschopnost; nealkoholické nápoje
Název práce: Strategic analysis of soft drinks market in Czech Republic
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Mackenzie, Iveta
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to create a strategic analysis of the soft drinks market in the Czech Republic, to assess strengths and weaknesses of the field and to identify opportunities and threats arising from its surroundings. First part of the thesis is the theoretical part, which purpose is to define main approaches to strategic management and also to define key terms associated with the issue of strategic analysis. The practical part is an application of strategic analysis tools for the production of soft drinks. In the conclusion there are summarized all the learned lessons for the purpose of formulating strategic recommendations that could ensure competitiveness and prosperity in the field of production of soft drinks in the future.
Klíčová slova: Porter's analysis; competitiveness; soft drinks; strategic analysis; SWOT analysis; financial analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2013
Datum podání práce: 13. 9. 2013
Datum obhajoby: 16. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41843/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: