Marketingová strategie spol. Leo Express

Název práce: Marketingová strategie spol. Leo Express
Autor(ka) práce: Konopecký, František
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce komplexně zkoumá většinu aspektů marketingového mixu společnosti Leo Express a.s., ze kterých následně do hloubky probírá ty, u kterých je potenciál na užitečné závěry a zlepšení. Podrobně rozebranými tématy s konkrétními přínosy jsou zejména: přímá propagace a komunikační strategie na hlavním nádraží v Praze; výzkum chování zákazníků při hledání spojení; porovnání služeb s konkurencí a vnímání služeb zákazníkem; cenová strategie.
Klíčová slova: Porovnání Leo Express vs. RegioJet; Propagace na Praha hl.n.; Cenový experiment na IDOSu; Cenová analýza; Marketingová strategie; Leo Express
Název práce: Marketing strategy of Leo Express Company
Autor(ka) práce: Konopecký, František
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines most of marketing mix aspects of Leo Express Company. From these aspects are for more thorough analysis chosen those aspects, which have the biggest potential of finding some useful results and recommendations. Deep analysis was made in the following fields: direct promotion and communication strategy on the Prague main railway station; research of customer behavior when searching their train connection; comparison of services between direct railway competition and its customer perception; pricing.
Klíčová slova: Leo Express; Promotion at Prague main railway station; Price experiment on IDOS; Pricing; Marketing strategy; Comparison of Leo Express vs. RegioJet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 3. 2013
Datum podání práce: 30. 6. 2013
Datum obhajoby: 12. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42687/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: