Mystery shopping a jeho využití v praxi

Název práce: Mystery shopping a jeho využití v praxi
Autor(ka) práce: Fialová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Mystery Shopping a jeho využití v praxi se zabývá výzkumnou metodou Mystery Shopping. Cílem práce je postihnout pojem Mystery Shopping a objasnit co vše se pod tímto pojmem skrývá. Součástí práce je i vlastní výzkumné šetření pomocí metody Mystery Shoppingu. Cílem této části je srovnat a vyhodnotit úroveň a znalosti zaměstnanců čtyř vybraných předních cestovních kanceláří v Praze a jimi poskytovaných služeb. Výzkumné šetření bylo provedeno celkem ve dvaceti pobočkách zkoumaných cestovních kanceláří. Veškeré mnou zjištěné poznatky z výzkumného šetření jsou shrnuty v závěrečné části práce. Závěrečná část práce zároveň obsahuje i několik doporučení pro jednotlivé zkoumané cestovní kanceláře.
Klíčová slova: Mystery návštěvy / kontroly; Mystery Shopper; Mystery Shopping
Název práce: Mystery shopping and its usage in practice
Autor(ka) práce: Fialová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Thesis on topic Mystery Shopping and its usage in practice deals with a research method of Mystery Shopping. The aim of the Thesis is to describe the concept "Mystery Shopping" and to explain what the concept means. A part of the Thesis is my own survey based on a research method "Mystery shopping". The goal of this part is to compare and evaluate the level and knowledge of employees of four chosen top travel agencies in Prague and services they offer.The survey was carried out in twenty branch offices of the researched travel agencies.All identified information is summarized as at the end of the thesis, that also contains a few recommendations for travel agencies.
Klíčová slova: Mystery Shopper; Mystery Shopping ; Mystery Visits

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2012
Datum podání práce: 4. 9. 2013
Datum obhajoby: 11. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43028/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: