Multi level marketing

Název práce: Multi level marketing
Autor(ka) práce: Sedlák, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Franková, Emilie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce vymezuje problematiku multi level marketingu. Tato obchodní metoda se neustále velmi rapidním tempem rozšiřuje mezi lidmi, kteří hledají způsob zvýšení finančního příjmu. Uvádí důvody pro dlouhodobý rozvoj podnikání právě v této oblasti. Zároveň popisuje metodiku komunikace během jednání jednotlivých distributorů. Nastiňuje manuál pro začínající distributory v oblasti multi level marketingu.
Klíčová slova: manuál; metodika komunikace; cashflow kvadrant; pyramidové hry; vymezení
Název práce: Multi level marketing
Autor(ka) práce: Sedlák, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Franková, Emilie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis defines questions of multi level marketing. This business method still expands very fast among people, who look for new ways of growing their revenue. This thesis identifies reasons for long-term expansion especially in this branch. Simultaneously in the diploma thesis I describe way of communication during dealing with particular distributors. More this thesis involves manual for starting distributors in the branch of multi level marketing.
Klíčová slova: Cashflow quadrant; Pyramid systems; Definition; Manual; Metodology of communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 16. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8775/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: