Brand management vybrané značky

Název práce: Brand management vybrané značky
Autor(ka) práce: Pavlů, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Skála, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a získané poznatky aplikovat na konkrétní značku. Tato aplikace spočívala v analýze stávajícího řízení značky, jeho hodnocení a navržení doporučení pro případná zlepšení při jejím řízení v budoucnu. Teoretická část práce vysvětluje pojem značka, popisuje funkce a prvky značky a zabývá se jednotlivými fázemi brand managementu. V praktické části práce je představen trh příslušné značky, výrobce dané značky a značka jako taková spolu s její konkurencí. Závěrečná část pak shrnuje stávající řízení značky, věnuje se rovněž vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo pro potřeby práce provedeno, a rovněž přináší hodnocení a návrhy na případná zlepšení pro řízení značky do budoucna.
Klíčová slova: nátěrové hmoty; brand management; značka
Název práce: Brand management of selected brand
Autor(ka) práce: Pavlů, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Skála, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis engages in the subject of brand management. The objective of the thesis was to conceive the subject of brand management and to apply the knowledge gained to a particular brand. This includes analysis and evaluation of current brand management of the brand selected and also suggested recommendations for managing the brand in the future. The theoretical part of the thesis focuses on brand, brand elements and functions and engages in particular phases of the brand management process. The practical part of the thesis introduces the market of the chosen brand, the brand producer and the brand itself together with its competition. The practical part then concludes the current brand management, deals with the survey executed within this thesis and also brings the possible recommendations for managing the brand in the future.
Klíčová slova: brand ; coatings; brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2011
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32434/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: