Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical

Název práce: Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical
Autor(ka) práce: Dykastová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šabatka, Juraj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 3D laparoskopického přístroje Einstein Vision společnosti B. Braun Medical, která se zabývá dovozem a distribucí přístrojů, nástrojů, prostředků a zařízení pro anestezii, intenzivní medicínu, kardiologii, chirurgii a mimotělní ošetření krve. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je popsána teorie marketingu s důrazem na prvky komunikačního mixu. Druhá část je věnována analýze komunikačního mixu přístroje Einstein Vision. Následuje jeho vyhodnocení a nové návrhy s cílem zvýšení prodeje výrobku.
Klíčová slova: B. Braun Medical; trh B2B; komunikační mix; Einstein Vision; marketingový mix
Název práce: Analysis of communication mix of a particular product of the B. Braun Medical Company
Autor(ka) práce: Dykastová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Šabatka, Juraj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on communication mix analysis of the Einstein Vision 3D laparoscopic system. It is a product of B. Braun Medical Company, which specializes in importing and distributing of devices, instruments, tools and equipment for anesthesia, intensive medicine, cardiology, surgery and extra corporeal blood treatment. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part describes theory of marketing with the emphasis on the communication mix. The second part is devoted to analysis of the communication mix of the Einstein Vision system. Then follows its evaluation and proposals to increase sales of the product.
Klíčová slova: B. Braun Medical; marketing mix; Einstein Vision; B2B market; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 27. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38003/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: