Marketingová strategie firmy L´Oreal

Název práce: Marketingová stratégia firmy L'Oréal
Autor(ka) práce: Petrovková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Čermák, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou mojej práce je marketingová stratégia konkrétnej značky spoločnosti L'Oréal, ktorá spadá do divízie profesionálnych produktov. Cieľom práce je analýza uvedenia novej produktovej rady Kérastase Cristalliste na trh vrátane vlastných doporučení a návrhov pre zlepšenie tohto procesu do budúcnosti. Obsah práce chce spoločnosti L'Oréal poskytnúť nezávislý pohľad na ich marketingovú stratégiu a postup pri segmentácii cieľových spotrebiteľov na príklade vybranej produktovej rady.
Klíčová slova: Kérastase; luxusné produkty; L'Oréal; divízia profesionálnych produktov; marketing; kozmetika; uvedenie nového výrobku na trh; stratégia
Název práce: Marketingová strategie firmy L´Oreal
Autor(ka) práce: Petrovková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Čermák, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou mé práce je marketingová strategie konkrétní značky společnosti L'Oréal, která spadá do divize profesionálních produktů. Cílem práce je analýza uvedení nové produktové řady na trh včetně vlastních doporučení a návrhů pro zlepšen tohoto procesu. Obsah práce chce společnosti L'Oréal poskytnout nezávislý pohled na jejich marketingovou strategii a postup při segmentaci cílových spotřebitelů na příkladu vybrané produktové řady.
Klíčová slova: L´Oréal; Kérastase; marketing; kosmetika; uvedení nového výrobku na trh; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of L´Oréal corporation
Autor(ka) práce: Petrovková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Čermák, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The subject of this thesis is the marketing strategy of L'Oréal corporation with focus on launch of new products. The objectiv is to analyse launch of the new product line Kérastase Cristalliste including my own recommendations and proposals regarding amerioation of this proces for future reference. Content of this work is supposed to povide L'Oréal with independent opinion of their marketing strategy and procedure considering consumer segmentation on the given example.
Klíčová slova: L´Oréal; luxury products; L´Oréal; launch of the new poduct on the market; cosmetics; Kérastase; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 27. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38168/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: